Friday 28 March 2014

[PHOTO] Daehyun's Twitter Update 2014/03/28


다들 어떻게 지내시나요~~?? 벌써 보고시프네요 ㅎㅎ 날씨도 좋고 기분도 좋고 다아들. 행복하세요오오오오 ㅎㅎㅎㅎ 케케~~!!!
"How is everyone doing~~?? I already miss you ㅎㅎ the weather is great I'm feeling great, everyone . Please be happyyyyy ㅎㅎㅎㅎ Keke~~!!!"

Source: @BAP_Daehyun
Trans: @TSU_BAPtweets

No comments:

Post a Comment