
우리 오랜만에 만나는거죠~? ㅎㅎ 빨리 보고시프네요 ~!!! 추운곳에 있지말고 따뜻하게 하고 있어요 ㅎㅎ 나중에 봐요~!
"It's been a long time since we saw each other right? Hehe I want to quickly see all of you ~!!! Don't wander around cold places and do stay warm hehe. See you later~!"
Source: @BAP_Daehyun
Trans: @tsbabyz
No comments:
Post a Comment